Máte v ponuke iba jeden produkt?

Máte v ponuke iba jeden produkt? 
Vadiť mi to nevadí, ale je to dosť neobvyklé.
Peter
*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ** *** ***

Áno Peter, presne ako píšete.
"Iba" jeden produkt. A áno, je to neobvyklé. 

Mám rád neobvyklé a práve tento prístup veľmi často posúva mojich klientov dopredu. Tak pri tom aj zostanem.
Skúste to niekedy, je to veľmi svieže, slobodné a vzrušujúce.

Trénujem všetky druhy tímov zo všetkých možných odborov. Obchodníkov učím obchodovať, nákupcov efektívne nakupovať, manažérov úspešne riadiť, projektové tímy hladko spolupracovať, atď..

Na všetky, často už celé stáročia známe princípy, možno ľahko vymyslieť množstvo nových názvov. Ideálne anglických a najlepšie v skratkách. Marketing predsa potrebuje stále niečo "nové". 
"Nové" lepšie predáva.

Ja vyznávam hľadanie podstaty, krátenie komplikovanej rovnice do základného tvaru.
Odhaľovanie podstaty je spoločným menovateľom všetkého, čo robím. A je aj cestou k riešeniu. 

A s témou "iba" jeden produkt mi pomôže môj obľúbený čínsky generál Sun Wu (6. storočie p.n.l.). Napísal:
"Hoci je v hudbe iba päť hlavných tónov, ich kombináciou vznikne toľko melódií, že si ich všetky nemôžeš vypočuť do konca svojho života.
Hoci je iba päť základných farieb, ich kombinácie vytvoria toľko odtieňov, že za jeden život ich nikto všetky neuvidí.
Je iba päť hlavných chutí, ale ich kombinácií je toľko, že ich všetky za celý život neochutnáš."

Robím svoj tréning na toľko spôsobov, koľko ľudí sa doň zapojí.
Jeden neobvyklý mám aj pre Vás, Peter.